⚡️ 15 травня 2024 року в іКНІТ відбулася відкрита лекція Владислава ОГЛІЯ (інженера графіки в Virtuos Studio) та Нікіти БЕРЕЗКОВА (інженера графіки в Feather Client), слухачі якої отримали унікальний погляд на технології рендерингу ігор у реальному часі. Від розуміння шейдерів і рей трейсингу до створення фізично реалістичних матеріалів — дізналися, як досягається надзвичайна реалістичність, яка оживляє ігрові світи на екранах.
🔆 На цій лекції представлено:
- Теоретичні знання, доступно представлені за допомогою слайдів та живих прикладів;
- Живі демонстрації в ігрових рушіях;
- Інтерактивні симуляції на спеціалізованому онлайн-вебсайті, доступному для всіх.
⁉️ У чому цінність?
- Слухачам вдалося познайомитись із передовими технологіями, використовуючи приклади із таких ігор як Cyberpunk 2077 та Alan Wake 2, та дізнатись про можливості Unreal Engine 5.
- Після презентації була сесія питань і відповідей, а таакож учасники мали можливість для неформального обговорення, щоб глибше зануритися в тему.
- Лекція була розрахована на широку аудиторію — від початківців до ентузіастів, готових зробити свої перші кроки у світ комп'ютерної графіки та розробки ігор 🌿